DURANT EL PRIMER
TRIMESTRE HEM REALITZAT DIFERENTS ACTIVITATS PER TAL DE COHESIONAR EL GRUP. ELS
APRENENTATGES ES PRODUEIXEN GRÀCIES A LES INTERACCIONS QUE ES DONEN DINS DE
L'AULA, PER TANT PODEM ENTENDRE QUE COM MILLOR SIGUIN LES RELACIONS QUE
S'ESTABLEIXEN MILLORS SERAN ELS APRENENTATGES.
HEM
DE TENIR PRESENT QUE ELS INFANTS S'ACOMPANYARAN DURANT TOTA LA SEVA
ESCOLARITZACIÓ DINS DEL CEIP SON BASCA, ÉS PER AIXÒ QUE COM MILLOR SIGUI EL
VINCLE QUE TINGUIN ENTRE ELLS, MÉS SEGURS SE SENTIRAN DURANT AQUESTA
ETAPA.
PER
TAL DE PROMOURE LES RELACIONS POSITIVES ENTRE ELS INFANTS HEM GESTIONAT
CONFLICTES, HEM CREAT SITUACIONS PER COMPARTIR (JOCS, CONVERSES...), ETC. PERÒ
TAMBÉ HEM REALITZAT ACTIVITATS ESPECÍFIQUES, ENTRE D'ALTRES HEM VISIONAT I COMENTAT
DOS VÍDEOS:
- https://www.youtube.com/watch?v=4INwx_tmTKw (CUERDAS)
- https://www.youtube.com/watch?v=ZgaidCmzfHk (EL PUENTE)
TAMBÉ HEM REALITZAT
LA DINÀMICA DE LA TERANYINA. ELS INFANTS COMPTAVEN AMB UN CABDELL DE LLANA EL
QUAL HAVIEN D'AGAFAR PER L'EXTREM I PASSAR-LO A UN COMPANY, TOT CREANT UNA
TERANYINA. MENTRE HO FEIEN HAVIEN DE DIR QUÈ ERA ALLÒ QUE ELS AGRADAVA DELS
SEUS COMPANYS. AMB AQUESTA ACTIVITAT HEM PROMOGUT LA MIRADA POSITIVA CAP A
L'ALTRE.
PER
ÚLTIM, HEM REALITZAT LA DINÀMICA DEL TAURÓ. A TERRA HI HAVIA TANTS CERCLES COM
INFANTS HI HA A L'AULA, TOT SIMBOLITZANT UN VAIXELL. CADA NIN/A S'HA DE
COL·LOCAR DINS D'UN D'ELLS. LA MESTRA, QUE FA DE TAURÓ, VA RETIRANT ELS CERCLES
I ELS INFANTS S'HAN D'ANAR RECOL·LOCANT, ACONSEGUINT QUE CAP D'ELLS
"CAIGUI A L'AIGUA" I SIGUI MENJAT PEL TAURÓ. AMB AQUESTA ACTIVITAT
TREBALLEM LA IMPORTÀNCIA DE L'EQUIP PER ACONSEGUIR OBJECTIUS COMUNS.